Obserwatorzy

3.06.2014

Norah Jones - The Fall


Nigdy już nie powiem, że czegoś nigdy nie założę.. szerokie spodnie za kolano w kant? jakieś bermudy czy jak im tam?? lol jeszcze rok temu twierdziłam, że to kompletne paskudztwo, skraca nogi i wygląda jak wyjęte z szafy babci Stasi. 
Zauroczyłam się jednak i tym szaleństwem i oto przedstawiam dziś swoją wersję mody na bermudy, która pewnie za chwil kilka zaleje ulice, choć większość pewnie podobnie jak ja rok temu jeszcze się boczy. Nigdy nie dążyłam by być modną za wszelką cenę, by moda stała się moim stylem. Lubię jednak niestandardową elegancję w wydaniu "po swojemu" dlatego lubię adaptować trendy pod siebie. Tak też było z tymi spodniami. Jeszcze kilka dni temu były długie i zalegały dno mojej szafy.. wygrzebałam je w ubiegłe wakacje w lumpexie za 5 zł, kupiłam z myślą, aaaa 5 zł może się do czegoś przydadzą :) Przydały się zdecydowanie. Bermudy przewijały się wśród moich inspiracji, które notorycznie wyszukuję w necie do tego wisiały tej nieznośnej zarze, która w tempie światła kopiuje wszystko co naj ze światowych wybiegów. Przymierzając się do zakupu podobnych (tyle, że białych), nagle mnie olśniło i przypomniałam sobie, że mam w szafie coś podobnego, co przy niewielkim nakładzie pracy będzie idealnie spełniało się roli modnych bermudów. Zaoszczędziwszy chyba z 300 zł wróciłam do domu i z marszu chwyciłam za nożyce.  Oto efekty :)



crop top here | pants Sh | heels Zara | vest here


 pics by Marta Kucharewicz
https://www.facebook.com/martakucharewiczphotoshooting?fref=ts 

32 komentarze:

  1. bardzo mi się podoba, kamizelka jest obłędna <3 widziałabym ją w szafie bez dwóch zdań!

    OdpowiedzUsuń
  2. MEGA świetna stylizacja. Ciekawe połaczenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie !!! <3 zrezygnowałybyśmy z kamizelki, troszkę poszerza ale sama w sobie jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super dzieło;) ale link mi nie działa i nie wiem skąd kamizelka a aż mnie tu przywiało z instagrama:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kamizelka jest z http://www.frontrowshop.com/ - coś pokręciłam i link nie zadziałał za co sorki najmocniejsze :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. też je uwielbiam, są do tego bardzo wygodne:)

      Usuń
  6. podoba mi się ten zestaw! lubię czerń i lubię mało banalne fasony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, te spodnie to na pewno banalne nie są :)

      Usuń
  7. To też jest dobry fason spodni, oczywiście dobrze podany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy19:10:00

    W takich szpilkach i przy twoich obłędnych nogach wszystko co założysz na siebie wygląda obłędnie:))
    Szkoda tylko, że nie rozprasowałaś dobrze tych spodenek po ich skróceniu , szczególnie widać to na zdjęciu nr 2.
    Aga z niecierpliwością czekam na efekty twojej "twarzowej " kuracji! /obserwująca prawie stale/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za obserwowanie, bardzo mi miło :) spodnie prasowałam kilka razi w sumie nie wiem czy to nie na zdjęciach jakoś się uwidoczniło, bo może masz rację, że trochę widać.. ;/

      efekty twarzowej kuracji będą na bieżąco, w czerwcu pojawi się kolejny post o tej tematyce więc zapraszam.

      pozdrawiam

      Usuń
  9. wow ! Świetna stylizacja ! <3

    http://brofashionkilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kapitalny pomysł na bermudy, z ta kamizelką- super! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama bym się tak nie ubrała, ale muszę przyznać, że wyglądasz rewelacyjnie!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pikowane ciuchy jakoś nigdy mi chyba nie podejdą. Bez kamizelki wyglądasz o niebo lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem i szanuję inny punk widzenia! ja osobiście uwielbiam pikowane ciuchy :)

      Usuń
  13. Rzeczywiście spodnie są fantastyczne, choć zdanie miałam kiedyś takie jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. kamizelka super! :) i buty <3
    swietny look ;-)

    holdmelikeapillow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kamizelka mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  16. koszmarnie niewygodne tragicznie kiepskiej jakości i zabójczo piękne sandały ;( mam cieliste 2 razy już je reklamowałam, bez wkładki pod palce nie dam rady w nich chodzić, stropa się zsuwa, a pasek ucieka do góry kostki :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy20:42:00

    a moim zdaniem b.kiepska stylizacja - skraca sylwetkę, style zbyt zmieszane

    OdpowiedzUsuń