Obserwatorzy

20.12.2013

PODSUMOWANIA, ZMIANY, PLANY

Na początek muszę się pochwalić najmilszym komentarzem chyba nie tylko w ostatnim roku, ale w całym blogowaniu.. komentarz Macieja Zienia w jednym magazynów Siemens Fresh Look! W przedostatnim numerze tego sezonu pojawiło się moje aż dwie stylizacje okraszone bardzo miłymi komentarzami projektanta. Tutaj link jeśli na zdjęciu tekst jest mało widoczny


Ok to jeśli się już pochwaliłam, teraz przejdźmy do zmian technicznych.. 
od dzisiaj na blogu znikają obserwatorzy google, ponieważ w mojej opinii jest to nic nieznaczące narzędzie, które w żadnym stopniu nie przyczynia się do śledzenia bloga a tylko zajmuje na nim miejsce. 
Wszystkich zapraszam na moje konta na facebook'u oraz Instagramie, które staram się regularnie prowadzić. Tam też na bieżąco zamieszczam informacje o nowych postach. 


Na koniec planowana zmiana, jaką chciałabym wprowadzić na blogu od stycznia.. piszę o niej teraz, ponieważ chcę usłyszeć Wasze opinie.. Już mówię w czym rzecz.. W styczniu tego roku, w okresie wyprzedaży postanowiłam napisać na blogu mały artykulik odnośnie rozsądnych zakupów a przede wszystkim praw konsumenta w zakresie reklamacji i zwrotów w sklepach odzieżowych (tutaj link). Ku mojemu zdziwieniu ale i zadowoleniu moje rady i uwagi nie tylko zostały bardzo miło przyjęte, ale post "Poradnik świadomego konsumenta"  mimo, że napisany prawie rok temu nieprzerwanie znajduje się w pierwszej piątce najczęściej czytanych postów. Co więcej dostałam sporo prywatnych wiadomości dotyczących zasad reklamacji lub zwrotów w danym sklepie. 



Pomyślałam więc, by moimi doświadczeniami i ciekawością w tym zakresie, które powodują coraz więcej szczegółowej wiedzy na ten temat, dzielić się z Wami regularnie. Tym bardziej że moja wiedza wynika nie tylko z doświadczeń zakupowych, ale także, a może przede wszystkim z doświadczenia zawodowego. Nie mam tutaj na myśli pracy w jakimkolwiek sklepie odzieżowym, bo takiego doświadczenia nie mam, ale doświadczenia nabyte podczas pracy jako trener obsługi klienta w jednej z korporacji. 

Dajcie znać co myślicie o moim pomyśle i czy chcielibyście bym prowadziła zakładkę z poradami konsumenckimi ? a jeśli pomysł Wam się podoba to jakie marki, lub miejsca zakupowe (np. allegro, butiki polskich projektantów, platformy rękodzieła etc.) powinnam wziąć na tapetę?  

Jestem bardzo ciekawa Waszej opinii o moim pomyśle? 


Na ten moment przewiduję jeszcze zmianę graficzną bloga, ale niewielką, ponieważ wiem, z wielu komentarzy, że taka minimalistyczna wersja podoba się Wam najbardziej. 

7 komentarzy:

  1. Anonimowy16:59:00

    Aga, to świetny pomysł, znasz się na tym doskonale!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym chętnie zapoznała się z kilkoma sklepami internetowymi, też allegro :) świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy21:05:00

    gratuluję komentarza! pomysł rewelacyjny z tymi postami o zasadach konsumenckich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje i jestem jak najbardziej za :) Świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy23:48:00

    Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no no, gratulacje! przemierzam Twojego bloga wspak i jeszcze żaden post mnie nie rozczarował :)

    OdpowiedzUsuń