Obserwatorzy

17.08.2014

Idealny wieczór po zabieganym dniu.. || Pyszne.pl


Nie wiem, czy wiecie, ale zwierzęciem kulinarnym to ja nie jestem.. kiedyś, dawno, dawno temu potrafiłam zrobić nawet najbardziej skomplikowane ciasto, ale odkąd pochłonęło mnie to miasto kompletnie nie gotuję.. uwielbiam jeść na mieście a w lodówce, jak mawia moja mama mam tyko światło :p  w natłoku spraw i obowiązków, bardzo sobie cenię, gdy mogę zamówić pyszne jedzenie prosto do swoich drzwi. Niedawno odkryłam serwis pyszne.pl, który przychodzi mi z pomocą, nawet gdy w portfelu nie mam gotówki. Szybko i wygodnie w kilku krokach zamawiam ulubione sushi lub pizzę, płacę online i tylko czekam na dostawę.

Uwielbiam spędzać wieczór przeglądając najnowsze gazety, czytając książki lub wertując niezliczone ilości modowych blogów, by codziennie na swoim fanpage dostarczać Wam nowych inspiracji. Dobre jedzenie umila mi takie chwile bez wątpienia. Dzięki pyszne.pl odkryłam świetną pizzerię nieopodal mojego mieszkania, gdzie w 30 min dostaję świeżą, ciepłą pizzę, dokładnie taką jak lubię. Na cienkim cieście, bez ciężkich sosów, za to z dużą ilością warzyw.

Życzę sobie tylko bym miała więcej czasu na takie błogie wieczory, bo czas to ostatnio deficytowy towar w moim zabieganym życiu.

koszula Pull&Bear (podobna tutaj)
post powstał przy współpracy z serwisem pyszne.pl  


4 komentarze:

  1. Jak się ma lenia to pyszne jest jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze mam z tym problem! Nigdy nie mam przy sobie gotówki tylko kartę :)

    OdpowiedzUsuń