Obserwatorzy

14.04.2014

Avicii - Addicted To You


Klasyka podobno nigdy nie wychodzi z mody.. mam nadzieję, że też nigdy się nie nudzi, bo ostatnio zamęczam Was zestawami klasycznymi do bólu.. czerń i biel stały się moimi ulubionymi kolorami i nie umiem nic na to poradzić :) Białe szerokie spodnie to mój nabytek z zimowych wyprzedaży, dziś zestawiłam je z czarnymi koronkami oraz ramoneską, by nie było za słodko. 





pants Pimkie | heels Zara | blouse Zara | sunglasses Mango | jacket Sheinside 

pics by Marta Kucharewicz
https://www.facebook.com/martakucharewiczphotoshooting?fref=ts 

36 komentarzy:

  1. Jak zwykle perfekcyjna!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam skórzane kurtki ! Twoja jest super choć osobiście nie przepadam za stójkami, bo zbytnio mi skracają szyję...:-( świetny top !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. top z wyprzedaży za kilkadziesiąt złotych :)

      Usuń
  3. genialne białe spodnie! <3 i jakie fajne okulary ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Klasa! Wyszło przepięknie! Połączenia B&W niesamowicie podobają mi się u innych, ale sama jednak nie jestem w stanie stworzyć takich połączeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś też nie potrafiłam, a teraz totalnie uwielbiam :)

      Usuń
  5. ale za to jaka piekna ta klasyka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jest za słodko!! Jest wyraziście i mega kobieco! Bluzeczka kusząca sama bym taką chciała;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. starałam się by nie było za słodko, nie lubię przesłodzenia :)

      Usuń
  7. Genialny look, bardzo prosty, minimalistyczny, ale nowoczesny do tego elegancki, ale bez przesady. Mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. spodnie bym chetnie Ci ukradła

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy23:09:00

    klasyka, ale w jakim pięknym wydaniu !! aguś, mega.

    OdpowiedzUsuń
  10. Połączenie bieli i czerni.nigdy mi się nie znudzi;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba, spodnie są świetne nie sądziłam, że znów staną się modne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe nie wiem czy są modne.. mi się podobają :p

      Usuń
  12. I ja mam nadzieję, że nigdy nie wyjdzie ona z mody. Ani czerń ani bile. Klasyka to klasyka, nie przemija :)

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjnie wyglądasz:) skradłabym Ci te spodnie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny look :) te biale spodnie sa cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bez wątpienia masz swój własny styl! Uwielbiam połączenie czerni i bieli. Prosto , ale nadal elegancko.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.bydessoulavy.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest idealnie kochana!! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny, klasyczny outfit! / dearpopinjay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Klasyka zawsze najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow!
    bardzo elegancko!
    doskonałe spodnie!
    świetny look!

    pozdrawiam cieplutko,
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna stylizacja! Zapraszam do mnie - blog INNY niż wszystkie: www.lovefashionblog.com
    Czekam na opinie.

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam takie połączenia są ponadczasowe !:)

    OdpowiedzUsuń