Obserwatorzy

13.03.2014

BLACKBERRY SOMERSBY


Prezenty niespodzianki lubi każdy, prezenty niespodzianki personalizowane lubimy jeszcze bardziej :) 

Takie właśnie spersonalizowane - uwaga - piwo dostałam w przesyłce od Lorda Somersby. Jako, że jestem wciąż chora nie mogłam go jeszcze spróbować, ale sam pomysł na jeżynowe piwo brzmi smakowicie. Skupiłam się więc na stronie zewnętrznej.. hahahha każdy facet by mnie wyśmiał, oceniać piwo po kolorze :) 
Nie mniej lekko różowawy kolor, można by powiedzieć pastelowy jest niezwykle inspirujący i bardzo modny w tym sezonie. Od razu przyszedł mi do głowy pomysł na stylizację w różowych odcieniach inspirowaną nowym smakiem Somersby! Niestety choroba skutecznie popsuła plany, więc nawiązując do nowego smaku piwa robię przegląd różowych inspiracji na wiosnę :)

Poza piwem na etykiecie którego znalazłam własne imię i nazwisko od Lorda dostałam jeszcze kilka innych niespodzianek.. min. poręczną torbę na laptopa w kolorze jeżynowym, myszkę i inne przydatne rzeczy do bycia blogerką :) 

Jeżynowe somersby niebawem będzie w sklepach, więc zapraszam do degustacji :) Ja spróbuję gdy tylko wyzdrowieję. 

5 komentarzy:

  1. Anonimowy20:21:00

    fajny pomysł z piwem i świetne Twoje inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie dziś nie spojrzę to widzę jeżynowe somersby! Aż mi się go chcę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lord jest zachwycony stylizacjami w kolorach nowego trunku Somersby;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ten kolor! Piwka na pewno spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaziębilaś się od rozbierania! Co to za pomysł robić zimą zdjęcia na zewnątrz w gołych stopach ;) Moja mama zawsze powtarza, marzec to taki złudny miesiąc , niby ciepło, a jednak można się rozchorować :D

    OdpowiedzUsuń