Obserwatorzy

31.12.2013

2013

 Jako, że roku 2013 zostało już tylko kilka godzin postanowiłam zrobić małe blogowe podsumowanie. Mam wrażenie, że dla mojego bloga był to rok szczególny, wiele się zmieniło jeśli idzie o mój styl i wygląd. Zmieniłam autora zdjęć i poznałam mnóstwo ludzi dzięki kilku fajnym wyjazdom. Po raz kolejny sobie uświadamiam, że naprawdę fajnie jest być blogerem :)

Na początek chciałabym oficjalnie podziękować fotografom z którymi w tym roku pracowałam czyli MałgosiRobertowi i Marcie, ponieważ bez nich byłabym jedynie blogerem we własnej wyobraźni.  

A teraz kilka podsumowań... Która stylizacja z minionego roku najbardziej przypadła Wam do gustu? 
  
oto bezapelacyjnie mój ulubieniec roku: czarne klasyczne szpilki, którymi męczyłam Was co kilka postów.. Muszę też dodać, że są bardzo wygodne i trwałe a do tego sprawdzają się idealnie na całą masę okazji. Kocham je i mam ochotę zapatrzyć się w jeszcze jedne identyczne an wypadek gdyby z tymi się coś stało :) W nowym roku będą na blogu pewnie gościć równie często co w tym :)

W tym roku ku mojemu zdziwieniu najbardziej ze wszystkich kolorów polubiłam czerń.. oto przykłady stylizacji w stylu total black, które nadal uwielbiam. 

Czapka w różnych odsłonach, to też jeden z elementów bez którego nie mogłam się obejść w mijającym roku. 

Na koniec jeszcze jeden ulubieniec.. bardzo bardzo ulubiony, ponieważ unikalny i niepowtarzalny.. własnoręcznie ufarbowany różowy płaszcz długo zostanie w mojej szafie. Rzadko przywiązuje się i raczej nie mam sentymentu do ubrań.. ale ten płaszcz jest absolutny wyjątkiem.
P.S.Przy okazji się pochwalę, że kilka dni temu ufarbowałam kolejny płaszcz.. tym razem błękitny. Po Nowym Roku będzie premiera na blogu. 

Na koniec małe podziękowanie, za to, że chce się Wam odwiedzać moją stronę, czytać moje wypociny, oglądać zdjęcia i komentować. 

Życzę wszystkim czytelnikom bloga (hejterom także) Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!!!




14 komentarzy:

  1. KOchana, zmiana bardzo widoczna i na duży plus, tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nie można się zdecydować na jedną stylizację, świetny masz swój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspanialego 2014 roku i spelnienia wszystkich marzen!

    OdpowiedzUsuń
  4. każda jest inna, oryginalna, nie da się wybrać najlepszej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cały rok zachwycałaś !
    tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stylizacje mi się podobają!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana rewelacyjny blog i z przyjemnością tu zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęścia w Nowym Roku i większej ilości tak inspirujących stylizacji! Szpilkami możesz męczyć na blogu przez kolejny rok, dla mnie są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy14:40:00

    Witam
    A czym farbujeszcz płaszcze, tzn, jakiego barwnika używasz. Ja chciałabym ufarbować płaszcz na czarno ale ma on w składzie 50% wełny i boję się że się zniszczy?Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście - wszystkie świetne. Ale jeśli już trzeba się zdecydować to czarna sukienka i klasyczne szpilki - fot. na przejściu dla pieszych - po prostu bomba!

    OdpowiedzUsuń