Obserwatorzy

26.11.2013

Jessie J - Sexy Lady



Na początek małe wyjaśnienie.. tego płaszcza nie farbowałam :)) pochodzi ze sklepu Sheinside
Mój ulubiony stylista na kursie Personal Shoppera mówił, że mam zimny typ urody, (ponoć pasuje mi do charaktery, jak twierdzą niektórzy :p) więc pomarańcz to nie mój kolor. Przepraszam Adam, ale bardzo podobał mi się ten płaszcz :)))  By jednak zrównoważyć ten ciepły odcień dodałam czarne elementy takie jak maxi golf i kozaki, które już widzieliście w poprzednim wpisie. Spódniczka w krowie łatki to mój łup z second handu. Kilka miesięcy powisiała w szafie, ale doczekała się swojej premiery. Pewnie jeszcze się pojawi się na blogu i będzie bardziej widoczna. 

coat Sheinside | boots Zara | jersey & skirt & Sh

pics by Marta Szymanek

30 komentarzy:

  1. świetnie!
    płaszczyk fajnie rozświetla Twój zimny typ urody!
    a "krowia spódniczka" jest genialna!
    fajnie, naprawdę fajnie!
    pozdrawiam,
    Marta

    www.bepretty.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz idealnie!! Ale miałaś farta z tą spódniczką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noom!! szczególnie, że kosztowała jakieś 3zł :)

      Usuń
  3. Ooo ja rewelacyjnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie, a kolorek płaszczyku i fason powala <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy18:06:00

    wow sexy lady :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, naprawdę pięknie wyglądasz, płaszczyk ma cudny kolor, z czernią to świetny duet...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski płaszczyk ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo miałam wziąć ten płaszcz! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. te bootsy co za klasa!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. łoooohoooooooooooooooooooo. co za styl! MEGA

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne jasne umaszczenie! Państwo stylowe dziewczyny, teraz jestem nowy czytnik)

    OdpowiedzUsuń
  12. aaaa! podoba mi się połączenie z tym płaszczem - chce takie buty ;c

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Cie! Łaciata krowa i pomarańczowy płaszcz - jesteś mistrz a look genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kolor płaszcza!
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. swietna spodniczke tam skrywasz! kozaki tez nieziemskie no i do tego ten plaszcz- mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy15:42:00

    uwielbiam Cię w takich kobiecych zestawach !!

    OdpowiedzUsuń
  17. Very cute look, love it!

    xoxo Iren
    www.liakw.com

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny set!
    płaszcz ma cudny kolor!
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja ! :)

    Pozdrawiam ♥
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  20. zachwycając jest ten płaszcz <3 i bardzo dobrze w nim wyglądasz , więc nie wiem czy to nie Twój kolor , zresztą fajnie ułożyłaś ten set , też uwielbiam zestawy z jednym mocnym akcentem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny płaszcz i spódnica , fajnie że w końcu przyszedł na jej debiut:)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowny jest kolor tego płaszcza !! :) kozaki też świetne;) wyglądasz HOT i mega kobieco !:))

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow!!! Cudo w w czerwieni!! Obłędne połączenie

    pozdrawiam kochana,
    Ola:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię bardzo kolorowe stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niedawno ubrania w krowie łatki były w Zarze, a Ty znalazłaś w sh. :) Szczęściara.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny płaszcz!<3
    www.berries-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam kolorowe płaszcze, ale ta spódnica... wow !

    http://myfashionfeeling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń