Obserwatorzy

8.10.2013

Sheinside - mój wybór

Dziś mały przegląd sklepu Sheinside w zakresie jesiennych i zimowych zakupów. Dlaczego ten sklep..? odpowiedź jest prosta, ponieważ oferuje dużą ilość fajnych ubrań w bardzo atrakcyjnych cenach. 

Na początek przegląd płaszczy:
Moim faworytem bez dwóch zdań jest różowy cukierkowy płaszczyk. Szukam takiego od jakiegoś czasu, ale ten wydaje się wprost idealny. Będzie mój. Miętowy i beżowy również bardzo fajne, ale nie można mieć wszystkiego :)

RÓŻOWY PŁASZCZ znajdziecie TUTAJ
Zdecydowanie nie można mieć wszystkiego.. dlatego powinnam się zdecydować na jeden czarny płaszcz, ale jak dotąd nie umiem.. oto moi faworyci ze sklepu Sheinside:

Jako, że w zimie jest zimno, ale polska jesień jest prawie jak zima, nie ma co szaleć ze spódnicami. Ja wybrałam tylko czarną pikowaną. Jest boska!

Jeśli też Wam się spodobała, wrzucam link tutaj 

I swetry.. tutaj można poszaleć, bo jak wiadomo ciepły sweter zawsze się przyda.. Generalnie z tej palety mogłabym wziąć wszystkie.. ale czarny w serduszka i szary robią na mnie największe wrażenie. 



Szary już był wyżej, ale ten włochaty również bym przygarnęła.. no i oczywiście coś pastelowego na zimę.. błękitny wydaje się idealny!



Teraz coś bardziej kobiecego, nie tylko swetrami i kurtkami kobieta żyje.. mała czarna z kołnierzykiem i wykładkami przy rękawach, chcę!!! 
Jeśli też ją chcecie zostawiam link KLIK

no i jeszcze granatowa kraciasta.. bomba!! znajdziecie ją pod linkiem

Na koniec coś, co jest absolutnym hitem sezonu.. kratka. Ja wybieram zdecydowanie tę czarno - białą. Golf w pepitkę i spódniczka w szarą kratkę to moje typy. 


Co myślicie o moich propozycjach i jakie są wasze jesienno zimowe typy? 



10 komentarzy:

  1. Anonimowy14:30:00

    Różowy płaszcz wymiata!! też taki chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne rzeczy, minimalistycznie i z klasą!!!✰ cudownie:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy, rewelacyjne płaszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy19:21:00

    Osobiście lubię bardzo różowe rzeczy i różowy płaszcz jest super :) Pikowana spódnica również ciekawa

    Zapraszam do mnie na www.bestjaabestja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. choruję na różowy płaszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne typy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hey to you!
    I like all of them.
    do you wanna follow each other ?
    back my blog.
    loves
    http://www.sinemspinkdiary.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. byłam bliska kupienia tych dresów, ale jakoś mi nie leżały, w przeciwieństwie do Ciebie, świetnie wyglądasz!

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń