Obserwatorzy

12.10.2013

Never Let Me Go - Florence + The Machine

coat Zara ( tutaj i tutaj ) | jeans H&M | heels Zara | bag H&M Paris Collections | shirt H&M (tutaj)

Dziś kilka zdjęć z porannego dość zimnego wyjścia, look średnio udało się uchwycić, ponieważ jak się okazało to Frodo był głównym modelem :)  
Od następnego postu będę małe zmiany.. w moim wizerunku :) Dziś po raz ostatni występuję w długich włosach. Zdecydowałam się na ścięcie, ponieważ włosy były bardzo osłabione i zniszczone, a zmiana wizerunku zawsze się przydaje. Ja jestem bardzo zadowolona z nowego wyglądu, a Wam pokażę w kolejnym poście :)

W stylizacji znowu czarno.. uwielbiam ostatnio ten kolor i nic nie poradzę. Tym razem pokazuję mój wymarzony od długiego czasu płaszcz. Zwykły, prosty o męskim kroju. Zakochałam się w nim i będzie się często pojawiał. Do tego total look jeans z h&m. 

P.S. Pies jest oczywiście nie mój. Zwierzęta, dzieci i kwiatki to nadal nie dla mnie :)

12 komentarzy:

  1. pieknie wygladasz:) nie moge sie doczekać zmiany na twojej głowie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy22:01:00

    jakie fajne psisko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy23:36:00

    torebka super fajna!!

    OdpowiedzUsuń
  4. płaszczyk idealny, a kolor czarny nigdy się nie znudzi ;)
    Zapraszam do siebie - http://patorikkufashion.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekny płaszcz i torebka!
    uwielbiam "denim on denim"!
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna całość, ślicznie wyglądasz, tak, Twój piesek dzisiaj to gółwny model...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny total look jeans! BArdzo mi się podoba całość ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnie zdanie jest takie "moje" ! zwierzeta i dzieci nie dla mnie :D

    pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. super kochana,ale masz czadowego psa:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nice blog! you're beautiful and have a great style!

    would you like to follow each other? check out my blog, i will be so glad if you like it! :)

    x
    dahi

    OdpowiedzUsuń