Obserwatorzy

6.04.2013

schwarzkopf miracle - recenzja


Od około miesiąca testuję kosmetyki marki Schwarzkopf. 
Dziś chciałabym Wam powiedzieć dwa słowa o moich odczuciach i spostrzeżeniach. Na początek dodam, że nigdy nie byłam fanką kosmetyków tej marki. Obecnie jestem w erze zachwytu marką Toni&Guy który moim zdaniem jest absolutnym mistrzem wśród kosmetyków do włosów. 





Na pierwszy ogień  BC Oil Miracle Light Finishing Treatment olejek/maska

Olejek / maska w założeniu ma wzmacniać cienkie i delikatne włosy. Czyli coś w sam raz dla mnie. Jest to swoista maska, która zawiera skoncentrowaną ilość składników odżywczych oraz nienasyconych tłuszczów pochodzących z olejku marula i olejku arganowego. 

olejek się super sprawdza jako końcowy zabieg układania włosów, fajnie podkreśla fryzurę, nawilża i nabłyszcza. Na szczęście nie obciąża ani nie przetłuszcza włosów, co u mnie jest niezmiernie ważne. Zwykle jako wykończenie używałam standardowego jedwabiu lub olejku elseve. Muszę powiedzieć, że ten olejek deklasuje rywali :) Olejku można używać na mokre włosy, ale zwykle używam na suche z przyzwyczajenia.








BC Oil Miracle płynna odżywka z olejkiem arganowym. 

W założeniu ma rozplątywać włosy bez ich obciążania. Jest to 2 fazowa odżywka łącząca w sobie zalety preparatu do nabłyszczania włosów. Dla doskonałego połysku i przyjemnej  w dotyku miękkości włosów. 

Jak dla mnie ten preparat doskonale się sprawdza i spełnia swoje zadanie. Jak już wiele razy podkreślałam, mam cienkie i bardzo delikatne włosy, zatem muszę je bardzo delikatnie rozczesywać. Lekka mgiełka, która nie obciąża włosów jest dobrym rozwiązaniem. 

Daję 5/5 






BC Oil Miracle Gold Shimmer Treatment maska do włosów

W założeniu ma dogłębnie odżywiać włosy oraz poprawić ich elastyczność. W efekcie włosy mają być idealnie nawilżone, błyszczące i gładkie a także jedwabiste w dotyku. 

Tutaj znowu będzie zachwyt..:) Maska jest obłędna. Spełnia swoje zadanie, naprawdę bosko nawilża i wygładza włosy; są lekkie ale jednocześnie błyszczące, nawilżone, ale się nie przetłuszczają. Co więcej.. robiąc sobie maskę na włosy czuję się jak w spa, gdyż maska bardzo pięknie pachnie. Naprawdę produkt luksusowy. Również 5/5






Rzadko jestem tak zadowolona z kosmetyków do włosów, ale te z czystym sumieniem polecam!!! 

3 komentarze:

  1. Lubie kosmetyki do włosów firmy Schwarzkopf...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice post :))

    would you like to follow each other?
    http://ivanafashiongirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna recenzja, takiej mi bylo trzeba do moich suchych, cienkich wlosow :)

    OdpowiedzUsuń