Obserwatorzy

11.02.2013

Evan Voytas - Tomorrow Night We'll Go Anywhere

 
Rzadko mi się zdarza, że przywiązuję się do rzeczy. Do ubrań czy butów tym bardziej, dlatego często organizuje wyprzedaże szafy. Jednak ulubionym elementem garderoby od ponad roku są czarne botki mango z kolekcji SS 2013. Kupiłam je bez zastanowienia. Jednak po prawie roku intensywnego użytkowania się znacznie zdezelowały i co najgorsze obcas prawie odpadł. Nie byłabym sobą, gdybym nie złożyła reklamacji, która oczywiście została uznana. Co mi jednak ze zwrotu gotówki, skoro nie miała ukochanych butów.  Na ratunek przyszło oczywiście allegro, choć polowanie na konkretny model we właściwym rozmiarze nie było łatwe. Udało się w ubiegłym tygodniu dorwać nową parę za kilkadziesiąt złotych! :)
 
 
 
coat Bershka
pants/shirt H&M
boots Mango
bag Mohito 

23 komentarze:

  1. Świetny masz ten płaszczyk! Super wygladasz:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. super!! ;))





    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne spodnie przede wszystkim! Ale i boteczki dają radę :)) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. PIĘKNIE I TAK NATURALNIE:) uwielbiam takie zdjęcia, w takiej scenerii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy12:29:00

    To się nazywa prawdziwa miłość do ubrań. Ja akurat przywiązuję się do prawie wszystkich swoich rzeczy;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bosko wyglądasz i masz prześliczne oczyska! :D
    Wrr cóż za spojrzenie :)).


    P.S. Jeśli masz ochotę zapraszam Cię do mnie na konkurs, do zgarnięcia dowolnie wybrana para butów, a nawet kilka! :)

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne buty :P Ja jednak nie dałabym rady chodzić chyba na takiej szpilce :D

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja jak zawsze jaram się butami :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie naturalne zdjęcia! Cudnie wyglądasz na co dzień ;)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  11. ja znów bardzo się przywiązuję do rzeczy. Niestety owocuje to tym, że jak nie mam się w co ubrać lub pomysłu na siebie to sięgam po moje ulubieńce ;)
    Butki wyglądają strasznie ładnie na nodze, do tego piękny płaszcz ;) ostatnim zdjęciem jestem zachwycona! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że się udało, świetnie wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnie zdjęcie jest piękne <3

    http://zatracona-w-swiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pełen zachwyt,co tu więcej pisać:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy13:14:00

    ślicznie wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny płaszczyk ze skórzanymi wstawkami!
    I klimatyczne fotki!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy10:18:00

    bardzo fajna stylizacja, płaszcz po prostu śliczny, bardzo lubię dwurzędówki, zresztą zastanawiam sie nad zakupem takiego plaszcz w domodi.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy12:46:00

    BOSKO!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz!!!

    Świetny płaszcz

    OdpowiedzUsuń