Obserwatorzy

1.10.2012

WFW - śniadanie dla blogerów



Ostatni weekend miałam dość zabiegany.. w sobotę mimo dość mocnego bólu głowy, wybrałam się na śniadanie prasowe dla blogerów z okazji zbliżającego się Warsaw Fashion Weekend. Nazwy "śniadanie" proszę nie traktować dosłownie :)) Spotkanie uznaję za bardzo udane i z zaciekawieniem wybiorę się na pokazy w najbliższy weekend. 


W niedzielę zaś wzięłam udział w warsztatach redesingu tiszertów w VIAMODA INDUSTRIAL na których zrobiłam koszulkę z logo własnego bloga :)) niebawem zostanie użyta w stylizacji.  


8 komentarzy:

  1. Zazdroszczę i żałuje, że mnie nie było.
    ***
    www.zapalov.blogspot.com - blog o moim projektowaniu mody

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiało byc swietnie :) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaram sie 1 zdjeciem! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. UWIELBIAM FOTORELACJE!!!Wnętrze jest super ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne spodnie na 1 fotce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pieknie wygladasz na pierwszym zdjeciu! super ze takie imprezy sa organizowane!

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne spodnie na 1 zdjęciu! :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super wydarzenie, szkoda, że tak daleko:(

    OdpowiedzUsuń