Obserwatorzy

3.11.2011

Fashion Week Poland Day 2

Dziś nareszcie udało mi się wrzucić zdjęcia z drugiego dnia FW - soboty. 
Niestety już na wstępie muszę przyznać, ze żaden pokaz w tym dniu mnie nie powalił..  Fajna oprawa pokazu Agnieszki Maciejak, ciekawe plastikowe projekty Zuo Corp i bardzo ładne, przyznaję sukienki Joanny Klimas. Pokaz duetu Paprocki&Brzozowski był ciekawy, ale miałam nadzieję, że będzie bardziej wyrazisty i godny zapamiętania. 

Niestety nie będzie na blogu zdjęć z pokazu Agnieszki Maciejak.. chyba za bardzo zaangażowałam się w oglądanie a nie w fotografowanie.. i zdjęcia okazały się niestety nieostre ;/ 
Przedstawiam zatem tylko to, co udało się uchwycić..

Zuo Corp



Joanna Klimas


Paprocki&Brzozowski


5 komentarzy:

  1. jak sie ma takie dobre oko, i taki fajny aparat, to efekty sa ekstra!
    ta relacja podoba mi sie naprawde bardzo!

    zwlaszcza pierwsza seria zdjec ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. taa na zuo corp miałam dobrą miejscówkę..a potem to już nas wyganiali na najwyższy poziom ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy14:00:00

    Świetny blog!:)

    Zapraszam do udziału w konkursie u mnie na blogu, do wygrania torebka z najnowszej kolekcji Zary:)

    http://sentimentallady.blogspot.com/2011/11/konkurs-kreacje-na-topie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. loved the first collection

    This is my blog ,maybe you like it, check it out!
    www.raisaland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tutaj wracać:))

    obserwuję i będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie:)

    OdpowiedzUsuń