Obserwatorzy

15.09.2011

Garść inspiracji i przypomnienie o konkursie


Moi Drodzy!
Dziś wrzucam nową porcję inspiracji... sądzę, ze inspirują nie tylko mnie.. 

Przypominam również, że dziś ostatni dzień konkursu w którym do wygrania dwa bony do sklepu z biżuterią modową. Co zrobić by wygrać:

1. Polubić mojego bloga na Facebooku KLIK – jeśli macie konto, lub jeśli nie macie -  dołączyć do obserwatorów mojego bloga KLIK
Będzie mi milo, jeśli dołączycie w obu opcjach :) 

2. Polubić sklep by dziubeka na Facebooku KLIK
3. Pod postem o konkursie zostawić w komentarzu swoje imię oraz adres mailowy TUTAJ




5 komentarzy:

  1. uwielbiam zdjęcia w takim klimacie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, niektóre inspiracje robią wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nspiracje sa po prostu meeega - no i udane bo inspiruja (przynajmniej mnie) i to bardzo:). Dodaje do obserwowanych i zapraszam ponownie do mnie, mam nowa notke:)

    OdpowiedzUsuń